miercuri, 10 aprilie 2013

Un elev român, olimpic la fizică, a fost admis la 11 universităţi din America

Kis Alex Mihai este din Satu Mare şi este elev în clasa a XII-a la un liceu din Bucureşti. El este membru al lotului naţional de fizică. La Olimpiada Internaţională de Fizică din Rusia, tânărul a câştigat medalia de argint şi premiul special pentru cea mai bună lucrare practică.
În prezent băiatul este elev în clasa a XII-a şi a reuşit performanţa de a fi admis la 11 universităţi de peste Ocean. Se gândeşte să-şi continue studiile la Universitatea Stanford din Statele Unite ale Americii.
„Am luat premii în toți ani în care am participat la olimpiada națională de fizică și m-am calificat în lotul național pentru a treia oară consecutiv. Am luat medalia de argint și premiul special pentru cea mai bună lucrare practică, la Olimpiada Internațională de Fizică din Rusia. În clasa a VIII-a am luat premiul I și am primit o ofertă de la un liceu din București și am considerat că ar fi un pas important în cariera mea. Am fost admis la 11 facultăți din SUA și probabil voi alege să merg la Stanford”, a declarat Kis Alex Mihai pentru agendadeiasi.ro.

Felicitări, tinere Alex Mihai!!!


Postat de: Prof. Roxana CERCEL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu