luni, 28 ianuarie 2013

In memoriam profesorului meu, CRISTIAN OLARIU


Mă încearcă un sentiment profund de tristeţe. Astazi, răsfoind alene paginile internetului am văzut un anunţ care mi-a tulburat pentru o clipă echilibrul. Cineva anunţa pe un site de socializare moartea fostului meu profesor de la facultate, Criastian OLARIU. Contrariată de veste m-am apucat să caut surse mai sigure care să confirme această informaţie. Din păcate... toate sursele contactate susţineau aceeaşi certitudine: d-ul profesor conferenţiar, Cristian OLARIU a plecat dintre noi către o lume mai bună.
Aşa cum îl descriu şi cei de la facultate, d-l Cristian Olariu, a fost un pasionat arheolog, profesor, coleg şi prieten, un om extraordinar, extrem de modest, vesel şi apropiat. L-am cunoscut încă din primul al al studenţiei şi i-am purtat întotdeauna o stimă deosebită. L-am însoţit vara pe şantier în campanii de săpături la Tropeum Traiani, unde am avut ocazia să îi apreciez calitatea de om şi modestia.
Consider că trecerea sa în nefiinţă, la numai 44 de ani, este o mare pierdere pentru elita intelectuală românească în general, dar mai ales pentru Faculatea de Istorie a Univeristăţii Bucureşti.
Pentru cei care doresc să-şi ia rămas bun de la profesorul lor dedicat şi drag, Cristian Olariu, sunt aşteptaţi luni, 28 ianuarie, începând cu ora 11:00 până marţi dimineaţa la ora 8:00, la Capela Sf. Elefterie din str. Sf. Elefterie, între Piaţa Operei şi Bulevardul Eroilor.
Transmit condoleanţe familiei şi sper ca sufletul fostului meu profesor să îşi găsească liniştea acolo unde a plecat!

Profesor: Roxana CERCEL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu