joi, 30 decembrie 2010

Igas si bacalaureatul...Mai bine mai tarziu decat niciodata...

Ministrul de Interne Traian Igaş şi-a terminat studiile liceale la vârsta de 24 de ani. Tot atunci şi-a dat şi Bacalaureatul.
Ministrul Traian Igaş nu a dorit să comenteze informaţiile legate de studiile sale. Contactat de Realitatea TV, Igaş a precizat că vrea să fie judecat pentru acţiunile sale ca ministru şi politician.

Senatorul PSD Valer Marian susţine că problemele legate de studii nu se opresc aici. Marian i-a cerut public, printr-o interpelare, să-şi publice datele privind studiile. "După declaraţia preşedintelui Traian Băsescu privind tânărul jurist, mi-am sunat foşti colegi de facultate şi i-am întrebat dacă au auzit de juristul Igaş. În data de 22 noiembrie i-am adresat o întrebare prin care i-am solicitat să îmi comunice la ce vârstă a absolvit facultatea. După trei săptămâni, am primit un răspuns din partea domnului ministru. “Pentru a obţine informaţiile solicitate puteţi consulta site-urile igas.ro, respectiv www.mai.ro." Răspunsul mi s-a părut impertinent. Am aflat că a terminat Facultatea de Drept în 2007, la IDD, în timp ce era deputat, obţinând o medie generală între 7,50 şi 8,00, beneficiind şi probabil de faptul că rectorul Universităţii Goldiş din Arad era fruntaş PDL. Nu are nicio experienţă juridică, nici măcar la firma sa de tâmplărie. Pentru că meseria sa este de tâmplar. Liceul l-a absolvit cu dificultate, la distanţă şi că ar fi avut probleme şi în şcoala generală", a declarat Valer Marian, la Realitatea TV.

Este clar faptul ca actualul ministru de interne a avut probleme pe vremea liceului.Din cate stiu eu, pentru a putea lucra in cadrul ministerului de interne o persoana trebuie sa fie "curata".Si cand spun acest lucru nu ma refer in mod neaparat la probleme de cazier ci la faptul ca persoana respectiva sa nu fi avut nici un fel de probleme scolare.Am intalnit in anii de cand sunt profesor multi elevi care doreau sa lucreze ulterior in cadrul MI si care, pentru a putea avea acces acolo trebuiau sa aiba mereu media zece la purtare.Eu unul as fi foarte curios sa vad foaia matricola din liceu a actualului ministru de interne.Daca este adevarat faptul ca acesta a avut probleme in scoala generala si ca a absolvit liceul la fara frecventa, in mod cert lucrurile sunt destul de complicate pentru el.Poate ca o sa imi spuna cineva ca pe vremea liceului si a scolii generale actualul ministru era minor si ca, indiferent de faptele sale, acesta nu este direct raspunzator.Si poate ca asa ar fi lucrurile daca actualul ministru ar lucra ca ...initial am vrut sa spun ca paznic sau portar dar stiu ca si acolo se cere buna purtare...Apoi am vrut sa spun vanzator dar si acolo se cere probabil cazier...Si probabil ca as putea continua in felul acesta cu diverse meserii...Si poate ca, tot eliminand meserii, as ajunge la cea pe care o ocupa acum domnul Igas...ministru de interne.Probabil ca pentru cei cu probleme in gimnaziu si in liceu nu mai exista o alta functie pe care ar putea sa o ocupe in Romania...
Poate ca ministrul Igas este persoana cea mai reprezentativa pentru a ilustra diferenta dintre invatamantul romanesc de dinainte de Revolutie si cel de dupa Revolutie.Daca inainte de Revolutie acesta a avut probleme serioase in a termina liceul, iar dupa Revolutie a fost in stare sa termine trei facultati, concluziile le trageti dumneavoastra...
Doar ca, discutand serios, eu unul nu ma pot simti protejat si aparat de cineva care, odata, in trecut, se pare ca a avut anumite probleme legate de scoala...
Stiti vorba aceea?...Lupul isi schimba blana, dar naravul ba...


Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

2 comentarii:

  1. Voi constientizati ca toate acestea erau cunoscute de la bun inceput?

    RăspundețiȘtergere
  2. Fie ca Anul Nou sa fie o punte spre ceva mai bun ,mai luminos !
    La multi ani!
    Un liberal satmarean

    RăspundețiȘtergere