vineri, 27 ianuarie 2012

Patru oameni au murit. O sută de persoane sunt blocate din cauza zăpezii…Cine este de vina?

Ultimul bilanţ al Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă arată că o sută de persoane sunt blocate în 88 de autoturisme, iar alte 576 sunt cazate în adăposturi.

Dar, ce este mai grav este faptul ca patru oameni au murit iar peste o sută de persoane sunt inca blocate din cauza zăpezii.

Cine este de vina pentru toate acestea? O sa spuneti probabil ca vremea rea de afara, doar ca, eu cred ca principalul vinovat este ministrul Transporturilor.Eu unul nu stiu sa mai fi fost vreodata inchis DN1 timp de 24 de ore, eu unul nu stiu ca vreodata sa mai fi fost inchise in acelasi timp, toate drumurile care ieseau din Bucuresti.Nu imi explic cum s-a putut bloca soseaua de centura, nu imi explic cum de atat de multi oameni au ramas zile intregi intre nameti.As vrea sa fiu foarte clar…Se stia ca va ninge foarte mult cu cateva zile inainte, doar ca masurile luate in timpul urgiei au fost foarte “palide”.Intrebarea logica care se pune este de ce nu au fost inchise drumurile care s-au blocat inainte ca autoturismele sa intre pe ele? Nu cumva cineva trebuie sa raspunda pentru tot ce s-a intamplat?

Am vazut ieri filmarea in care Emil Boc curata zapada de pe DN1, doar ca rolul unui prim-ministru nu este acesta.Cu sigurata ca, daca se coordonau mai bine lucrarile de dezapezire nu se ajungea sa moara oameni…Revin cu intrebarea de mai sus…Cine plateste pentru aceste “stangacii”?

Profesor Cristian Bebe

Secretar Comisie Educatie PNL Bucuresti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu