miercuri, 13 iunie 2012

Cum si-a permis TVR-ul sa isi bata joc de o tara intreaga?

Contractul dintre TVR si Dolce Sport, prin care televiziunea romana a sublicentiat unele meciuri de la EURO 2012 si alte evenimente sportive internationale este impotriva microbistilor si a iubitorilor de sport, in general.

O situatie de acest gen nu am cunoscut dupa Revolutie, in aceasta perioada mereu gasindu-se banii necesari pentru ca principalele evenimente sportive sa fie transmise de catre televiziunea publica.

Conform unor surse media, contractul dintre TVR si Dolce Sport e cu atat mai dubios cand sunt observate sumele de bani pe care au fost sublicentiate meciurile.

Se pare ca TVR a platit 9 milioane de euro pentru a cumpara drepturile TV pentru EURO 2012, iar sublicentierea acestora catre Dolce Sport i-ar fi adus televiziunii publice inapoi in conturi doar 2-3 milioane de euro, in conditiile in care ambele televiziuni transmit in direct acelasi numar de meciuri.

Astfel, Dolce transmite EURO 2012 cu 2-3 milioane de euro, in timp ce TVR a platit 6-7 milioane de euro pentru turneul final european ce are loc in aceste zile in Polonia si Ucraina.

In faza grupelor Campionatului European de fotbal 2012, TVR transmite in direct doar jumatate din meciuri, restul putand fi vizionate pe Dolce Sport. Incepand cu faza sferturilor, meciurile vor putea fi urmarite in direct atat pe TVR, cat si pe Dolce Sport.

De asemenea, la Olimpiada se va intampla la fel, iar contractul semnat de cele doua parti prevede si Campionatul Mondial de fotbal din 2014, ce va fi organizat de catre Brazilia.

Asadar, cineva si-a batut joc de toti romanii care acum sunt nevoiti sa caute diverse site-uri pentru a viziona in direct toate aceste meciuri.Nu suntun microbist inrait dar la campionatele europene si mondiale imi place sa ma uit.Acum acest “spectacol” imi este partial interzis de catre cineva din TVR care si-a urmarit exclusiv interesele personale.Pentru ca am abonamentul pentru plata televiziunii publice platit la zi si pentru ca acest abonament este impus de lege imi cer acum drepturile.

Solicit ca institutiile abilitate sa inceapa o ancheta la TVR cu privire la cele de mai sus si sa se ia masurile care se impun.

Astept demiteri si nu demisii, astept anchete, sanctiuni drastice si, daca situatia o impune, astept condamnari.Cei care si-au batut joc de o tara intreaga trebuie sa plateasca pentru ca au folosit in mod abuziv banii publici.

Si mai doresc ceva…Astept ca toate aceste contracte pe linie sportive dintre TVR si Dolce Sport sa fie reziliate cat mai repede...

Profesor Cristian Bebe

Secretar Comisie Educatie PNL Bucuresti

2 comentarii:

  1. Sorinela Placinta13 iunie 2012 la 23:24

    Da, deci m-am consultat cu fiul meu si cu colegul meu dl Presedinte de Onoare al PNL, Sorin Burtaverde si deci toti trei suntem profund socati, dezgustati si chiar socati si dezgustati.
    Deci fiul meu de atita indignare a trebuit chiar sa urineze pe o troita ptr a se mai descarca nervos.
    Deci jos comunismul si totul va fi bine la TVRPNLPSD.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu sunt membru PNL si nu a trebuit sa ma consult cu un presedinte de onoare dar mi se pare "hotesc" modul las si prostesc in care TVR a impartit la jumatate de pret EURO cu un canal obscur si la care acces 10 -20 % din populatia tarii.

    talhari in PDL in USL si und evreti voi.

    magarilor si hotilor

    RăspundețiȘtergere