duminică, 17 iulie 2011

Tot mai multe bancuri despre Traian Basescu...

Am constatat cu placere ca in ultima vreme au aparut tot mai multe bancuri cu si despre Traian Basescu.In felul acesta mi-am amintit de perioada in care romanii se "razbunau" pe Nicolae Ceausescu prin bancurile pe care "le faceau" despre el.
Imi amintesc ca in perioada de dupa Revolutie s-au "incercat" bancuri despre Ion Iliescu si Emil Constantinescu doar ca acele bancuri pareau ca nu au "nici sare si nici piper".Cu siguranta ca bancurile politice nu au succes decat atunci cand tara este condusa de un dictator.
Si pentru ca este duminica si tot am adus vorba de bancuri despre Traian Basescu va propun sa cititi cateva dintre ele...

"Intr-una din zilele insorite ale lui Ianuarie 2015 un batran se apropie de intrarea in Palatul Cotroceni. Se apropie de ofiterul de garda si ii spune:
- As vrea sa intru sa vorbesc cu presedintele Basescu.
Ofiterul il priveste bland pe batran si ii spune:
- Domnule, Basescu nu mai este presedinte si deci nu mai are resedinta aici.
Batranul ii spune ca e in regula si se indeparteaza incet de intrarea in Palat. A doua zi acelasi batran se indreapta catre intrarea in Palatul cotroceni si se adreseaza ofiterului de garda (acelasi din ziua precedenta):
- As vrea sa intru sa vorbesc cu presedintele Basescu.
- Domnule, asa cum v-am spus si ieri, Basescu nu mai este presedinte si deci nu mai are resedinta aici.
Batranul ii multumeste si pleaca incet spre locuinta sa. A treia zi batranul se duce din nou la intrarea in palatul Cotroceni si se adreseaza aceluiasi ofiter:
- As vrea sa intru sa vorbesc cu presedintele Basescu.
Iritat, ofiterul se incrunta usor la batran si ii spune:
- Domnule este a treia zi consecutiva cand veniti aici si cereti sa vorbiti cu Basescu. V-am spus deja ca Basescu nu mai este presedinte si deci nu mai are resedinta aici. Nu intelegeti?
- Ba inteleg foarte bine, insa nu ma mai satur sa aud asta.
Ofiterul ia pozitia de drepti, il saluta respectuos (ca pe un superior) si ii spune batranului:
- Atunci ne vedem maine , domnule!"


"Conferinta de presa la Presedintie.
Ziarist:
-Asa-zisul program anticriza ne lasa fara niciun chior.
Traian Basescu:
-Contati pe mine! "



"Ce diferenta este intre Nelson Mandela si Traian Basescu?
Nelson Mandela a stat in inchisoare inainte de alegerile prezidentiale."


"Basescu si Boc intr-o barca in largul marii infuriate.
Un val puternic rastoarna barca.
Intrebare:
-Cine scapa?
Raspuns:
-Romania! "

"La al 200-lea congres al PDL, Basescu, girbovit de ani si plictisit de povara puterii, se adreseaza participantilor:
- Drragii mei, eu..eu m-am hotarit sa renunt. Propun sa fie aleasa in locul meu prietena mea, Elena!
- Huooo! Huooo!
- Atunci propun sa ma inlocuiasca la presidintie prietenul meu, Boc.
- Huooo! Huooo!
- Smecherilor! Stiam eu ca tot pe mine ma vreti!!! "


"Basescu si Boc zboara cu elicopterul.
Basescu arunca o bancnota de 100 de lei si zice:
− Vreau sa fac un roman fericit!
Boc arunca doua bancnote si zice: −
Vreau sa fac doi romani fericiti!
Pilotul îi întreaba: − De ce nu va aruncati amandoi, sa-i faceti fericiti pe toti romanii ?!?"


"Sotia lui Traian Basescu a fost numita amiral. Conduce cel mai mare distrugator al Romaniei."


Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu