sâmbătă, 16 octombrie 2010

"Vidanjorii politici" ai lui Gabriel Oprea...

Preşedintele executiv UNPR, Gabriel Oprea, a afirmat, astazi la Craiova, că parlamentarii independenţi sunt catalogaţi pe nedrept "trădători", întrucât, după ce au demisionat din propriile partide, nu au plecat la alte formaţiuni, ci au format "primul grup independent".
Supararea domnului Oprea are un accent comic.In DEX scrie foarte clar:
"TRĂDÁ, trădez, vb. I. 1. Tranz. A înșela în mod voit și perfid încrederea cuiva, săvârșind acte care îi sunt potrivnice, pactizând cu dușmanul etc. ♦ A fi neloial față de cineva sau de ceva."
Cum altfel se caracterizeaza ceea ce au facut parlamentarii actuali ai UNPR?
Am putea sa le spunem "eroi", mai ales pentru faptul ca Gabriel Oprea provinde din cadrul armatei, chiar daca facea parte din arma "intendenta", respectiv bucatarie.
Dar nu putem sa le spunem "eroi" pentru ca un erou se distinge prin fapte de vitejie intr-un razboi, ceea ce nu este cazul in cazul persoanelor de mai sus.Poate ca ei se cred insa la modul figurat eroi, considerand ca daca au plecat din partidele de opozitie si au sprijinit PDL-ul ar merita admiratia si recunostinta cuiva.Doar ca prin sprijinul pe care l-au dat actualului partid de guvernamant au contribuit din plin la situatia economica dezastruoasa de acum.
Am putea sa-i numim patrioti, doar ca am gresi daca am proceda asa pentru ca un patriot isi iubeste patria si lupta pentru prosperitatea ei.Iar din acest punct de vedere se vede cu ochiul liber cum au luptat cei de la UNPR pentru prosperitatea Romaniei.
Si tot asa am putea sa incercam sa-i numim in fel si chip pe cei de la UNPD, dar am constata de fiecare data ca nimic din ce este pozitiv pe lumea aceasta nu se potriveste pentru ei.
Si ar mai fi ceva de spus aici...Domnul Oprea s-a suparat pentru faptul ca "gasca" sa este numita "tradatori".Plecand din partidul care le-a acordat incredere si i-a pus pe liste eligibile la alegeri, poate ca acesti oameni nu ar merita o alta denumire.Doar ca, eu cred ca apelativul "tradatori" este mult prea bland pentru oamenii lui Gabriel Oprea.Din punctul meu de vedere, aceste personaje care fac parte din UNPR sunt doar niste "vidanjori politici"...Pentru ca, prin tot ce au facut au curatat "haznalele politice" ale celor de la PDL.De aceea acum, oamenii lui Oprea, ar trebui sa nu se mai mire de mirosurile pestilentiale pe care le raspandesc in jurul lor...

Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

Un comentariu: