marți, 12 octombrie 2010

Acestor guvernanti chiar nu le pasa...

Astazi se împlinesc 50 de zile de când învăţătoarea Cristina Anghel se află în greva foamei. Starea de sănătate a acesteia se degradează pe zi ce trece, dar este hotărâtă să nu renunţe la protest şi să nu accepte nici măcar perfuzii până nu primeşte un semn clar de la guvernanţi că vor rezolva problemele din educaţie. "Vineri a fost o zi foarte grea. Norocul meu este că sunt într-un spital cu profesionişti şi unde oamenii chiar vor să mă ajute. Vineri am fost convinsă de doamna doctor să beau puţin potasiu ca să nu îmi cedeze inima", a explicat Cristina Anghel.Femeia este internată la spital şi nu poate sta nici o clipă fără supravegherea medicilor. "Nu am voie nici măcar să ies pe terasă să iau o gură de aer pentru că trebuie să stea tot timpul cineva lângă mine şi oamenii ăştia nu mă au numai pe mine, mai au şi alţi pacienţi", a explicat femeia. Cu toate acestea, învăţătoarea este hotărâtă să continue greva foamei întrucât, spune ea, "în momentul în care le voi accepta promisiunile, cei de la Guvern vor uita că exist în acest spital şi mă vor uita aici". Femeia încă mai speră şi aşteaptă ca în România, Constituţia să fie legea fundamentală. "Poate că aceşti oameni au greşit. Este omeneşte să greşeşti, dar aştept ca aceşti oameni, să realizeze că au greşit nu faţă de cetăţeanul Anghel Cristina ci faţă de o întreagă societate. Aştept să realizeze că au greşit şi să îşi îndrepte greşeala. Eu nu voi renunţa le spun, indifernt de consecinţe pentru că ştiu că am un drept şi am o obligaţie de a apăra acest lucru cu orice preţ", a explicat Cristina Anghel.Ea a declarat la Realitatea Tv că se aştepta ca preşedintele Traian Băsescu şi premierul să dea câte un semn mic de omenie, să îi dea măcar un telefon să o întrebe cum se mai simte. "Un gest omenesc, de om la om nu de preşedinte la cetăţean. Putea să mă sune măcar să mă întrebe ce fac. Este omeneşte. Dar domnul prim-ministru, ce-i cade, ce pierde? În primul rând că sunt o femeie, în al doilea rând că sunt un cetăţean al acestei ţări care plăteşte taxe şi impozite şi are drepturi, iar în al treilea rând protestez tocmai pentru abuzurile pe care le face el. Ce îl costa să dea măcar un telefon? Nu se poate aşa ceva", a mai spus învăţătoarea. În privinţa declaraţiei primvicepreşedintelui PD-L Adriean Videanu, potrivit căruia "chiar dacă ar mai intra o mie de cadre didactice în greva foamei, nu se va schimba nimic", Cristina Anghel a răspuns:"Ca să fu sinceră, prea puţin mă interesează părerea lui. România are o Constituţie iar aceasta spune că nimeni nu este mai presus de lege şi mai mult decât atât, garantul instituţiei este preşedintele ţării care este normal să facă o mediere între societatea civilă şi autorităţi atunci când este cazul şi este nevoie".

Sursa http://www.realitatea.net/

Iata ca au trecut 50 de zile de cand doamna invatatoare se afla in greva foamei.Este cunoscut faptul ca si daca ar opri aceasta greva acum urmele lasate de ea se vor simti in timp.Este de apreciat "incapatanarea" doamnei invatatoare, care in fond are dreptate din punct de vedere juridic.Nu trebuie sa uitam faptul ca revendicarile ei sunt, de fapt revendicarile tuturor profesorilor din Romania.Din cunostintele mele aceasta greva a foamei este cea mai lunga din ultimii ani de zile.Ma bucur ca mai exista oameni idealisti in Romania si apreciez faptul ca acestia fac parte din aceeasi categorie sociala cu mine.Surprinde insa atat nepasarea presedintelui cat si cea a primului ministru.Cu siguranta ca daca aceasta greva a foamei avea loc in perioada alegerilor, politicienii ar fi "facut coada" la patul de spital al doamnei invatatoare.
Cat despre declaratiile "rozaliului Videanu", acestea nu mai mira pe nimeni.A dovedit de multe ori faptul ca "parvenitii" nu au suflet.Intrebarea care se pune este cine va raspunde daca se va intampla ceva rau cu doamna invatatoare? Nu cumva atunci, guvernantii de acum vor regreta ca nu au facut un "pas inainte"? Se spune ca cel mai destept cedeaza...Cum de la acesti guvernanti nu ne asteptam la nimic bun, facem un apel la doamna invatatoare sa renunte la aceasta forma de protest.Pentru ca o lupta in aceasta forma cu actualii guvernanti se dovedeste a fi "o lupta cu morile de vant"...Doamna invatatoare, sanatatea dumneavoastra este mai importanta decat incompetenta unor guvernanti vremelnici...

Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu