luni, 31 ianuarie 2011

Democratul si curajosul...

" Eu nu am văzut vreun preşedinte mai democrat decât Traian Băsescu, atâta libertate a presei şi atâta libertate de exprimare ", a afirmat Elena Udrea la Realitatea TV.
În ceea ce îl priveşte pe premierul Emil Boc, ea a spus că acesta este "curajos".
"E un prim-ministru curajos, un prim-ministru care a guvernat asumat ", a spus Udrea.
Tare, nu? Ca sa fiu sincer, din punctul meu de vedere lucrurile stau exact pe dos.
Adica presedintele este un dictator iar premierul un valet al sau.
Si cand spun toate acestea am si argumente.Eu nu cred ca a mai existat un presedinte dupa 1989 care sa faca totul in tara dupa bunul lui plac.Toata lumea isi aminteste de Nicolae Ceausescu, cel care, in vremurile acelea era si presedinte si prim-ministru si ministru de externe.Doar ca Ceausescu a facut toate aceste abuzuri dupa multi ani in fruntea tarii in timp ce Traian Basescu le face dupa doar cativa ani de "domnie".Cat despre "curajul" premierului, sa fim seriosi.Este cel mai "de carpa" prim ministru din cati au existat dupa Revolutie.Depasit la toate capitolele, de la cel al competentei si pana la cel al verticalitatii, Emil Boc este tipul reprezentativ de politruc care fara sprijinul partidului ar fi fost un "nimeni" in aceasta tara.
Doar ca nu este singurul in aceasta ipostaza...Si cea care-l considera "curajos" pe Emil Boc si "democrat" pe Traian Basescu este exact in aceeasi situatie...

Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu