sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Din gandirea lui Garcea..."Daca ratam aderarea la timp, va fi numai vina opozitiei"...

România îndeplineşte toate condiţiile pentru a adera la spaţiul Schengen. Şi-a făcut temele şi este în graficul stabilit, susţine ministrul de Interne. Iar dacă ratăm aderarea la timp, va fi numai vina opoziţiei, crede Traian Igaş.
Recunosc ca am citit de multe ori aceasta declaratie si parca nu mi-a venit sa cred ca este a ministrului de interne.
E adevarat ca si acesta, ca si Emil Boc este doar "o sluga" de-a lui Traian Basescu.Va amintiti sedinta de acum cateva zile a guvernului, la care a participat si Traian Basescu? Este vorba de sedinta in care presedintele "il lua de urechi" pe Igas cu privire la faptul ca Traian Basescu a decorat ofiteri care erau cercetari pentru coruptie...Va amintiti figura "slugarnica si supusa" a lui Igas care "dadea din cap ca o papusa mecanica" atunci cand il certa presedintele?
Prin aceasta declaratie referitoare la spatiul Schengen , el nu este decat "trompeta" presedintelui. Era de asteptat ca presedintele si puterea actuala sa gaseasca opozitia "vinovata" de aceasta neaderare.Se stie ca ei merg pe principiul ca "cine nu este cu noi este vinovat de tot ce se intampla rau in tara"...Peste cateva luni or sa iasa pe posturile lor de televiziune unde vor spune ca opozitia a micsorat salariile cu 25% si a crescut TVA-ul, in timp ce guvernul Boc s-a opus acestor masuri.
Dar sa revenim la declaratia lui Igas...Asa cum am spus si mai sus, initial nici nu mi-a venit sa cred ca a putut spune o asemenea "ineptie".Apoi mi-am amintit ca el este ministrul acela care si-a luat bacalaureatul la 24 de ani si am inceput sa-l inteleg...
Mai ales ca mi-am amintit si un banc mai vechi, de pe vremea cand politistii erau militieni.
Se spunea atunci ca unitatea de masura a prostiei este tianul.Cu submultiplii sai...decatianul, centitianul si militianul...

Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu