vineri, 3 iunie 2011

Cuplul Funeriu-Badea redivivus...

În timpul unei conferinţe de presă ţinute la Braşov, ministrul Educaţiei, Daniel Funeriu, le-a spus ziariştilor ce norocos e că are o "femeie puternică" nu în spate, ci alături de el. Întrebat de ziarul Gândul de ce este nevoie ca secretarul de stat Oana Badea să îi sufle mereu răspunsurile la întrebările puse de ziarişti, Funeriu a replicat: "E un proverb care spune că un bărbat puternic are întotdeauna în spate o femeie puternică. Vă daţi seama ce şansă am că am o femeie puternică nu în spatele meu, ci lângă mine!".

Ultima dată când a primit răspunsurile de la Oana Badea a fost acum câteva zile, iar Funeriu a ţinut să precizeze acum că "realitatea situaţiei la acea conferinţă de presă este cu totul alta decât cea care pare": "În acel moment nu era o conferinţă de presă, era o videoconferinţă cu inspectorii şi se întrerupsese contactul audio cu unul dintre inspectorate. Iar doamna Badea primise pe telefon întrebarea pe care mi-a transmis-o pe o cale absolut firească, mi-a transmis întrebarea de pe telefon, odată cu elementul care trebuia răspuns atunci. Deci, din punctul meu de vedere, nu-mi displace, dimpotrivă, îmi face foarte mare plăcere şi vreau să ştiţi că este un eveniment care, dacă provoacă râsete, este, din punctul meu de vedere, absolut O.K."

Un lucru este cat se poate de cert in toata aceasta poveste si anume faptul ca doamna secretar de stat este mereu mai "in tema" decat actualul ministru al educatiei.Pe undeva este si logic sa fie asa atata timp cat dansa vine din interiorul sistemului, chiar daca multi ani de zile a fost doar invatatoare.
De-a lungul timpului, in Romania au existat multe cupluri comice celebre, ca de exemplu Stroe si Vasilache, Nicu Constantin si Alexandru Lulescu , Stela Popescu si Alexandru Arsinel, Nae Lazarescu si Vasile Muraru.Se pare insa ca din zona politica a PDL-ului un nou cuplu face concurenta acestor artisti...Funeriu si Badea.
Cu destul succes daca tinem cont de succesul "reprezentatiei" lor de anul trecut, material ce poate fi revazut aici pentru amuzamentul dumneavoastra.
In scurt timp incepe examenul de bacalaureat.Ramane de vazut daca actualul ministru al educatiei va reusi sa-l gestioneze eficient astfel incat, in ziua afisarii rezultatelor sa avem cu totii convingerea ca am avut parte de un examen corect.
Si inca ceva...In aceasta perioada chiar nu avem nevoie de evenimente care, citez din d-ul Funeriu "dacă provoacă râsete, este, din punctul meu de vedere, absolut O.K."

Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

Un comentariu:

  1. Cristi, examenul de bacalaureat nu are cum sa se desfasoare corect. Daca ar fi corect, in 90% dintre colegiile tehnice nu ar promova mai mult de 30% dintre cei care sustin acest examen.

    RăspundețiȘtergere