joi, 8 iulie 2010

Ministrul Funeriu declara "razboi" lucrarilor de licenta vandute pe internet...

Ministrul Educaţiei, Daniel Funeriu, a declarat la videochat-ul REALITATEA.NET că se va ocupa de traficul cu lucrări de licenţă, dar şi de şpaga pentru obţinerea unui loc în căminele studenţeşti.
"Mai avem de lucru în domenii precum cel al lucrărilor de licenţă şi master vândute pe internet. Nici un ministru nu s-a ocupat de acest lucru, eu o voi face. Ne vom ocupa şi de şpaga pentru locurile în cămine", a spus Funeriu.
"Îmi doresc să scoatem la lumină acest fenomen şi din acest motiv am prevăzut în lege programul "Şcoală după şcoală". E un program foarte important şi am fi putut pune în aplicare toate aceste lucruri dacă nu am fi avut frânarii care sunt PSD şi PNL", a declarat ministrul Educaţiei.
Poate ca ar fi bine ca ministrul educatiei sa se ocupe de altceva, aceasta "lupta" cu internetul are ceva din Don Quijote...Eu cred ca acestea sunt doar vorbe, este imposibil ca cineva sa opreasca "postarea pe net" fie el si ministrul educatiei din Romania.O sa urmaresc cu atentie aceasta "lupta" amuzanta...Legat de "spaga" de la caminele studentesti, trag speranta ca, la sfarsit de septembrie, atunci cand studentii se vor intoarce la facultate, noi vom avea un alt ministru al educatiei.Nu pentru ca as fi de acord cu "spaga" din camine, care oricum nu poate sa fie "starpita", ci spre bine invatamantului de la noi...
Cat priveste identificarea "franarilor", sa fim seriosi...cei de la PD-L au pus economia pe butuci...
As mai vrea sa spun inca ceva.De cateva zile cei de la PD-L sau din preajma lor declara ca marirea TVA-ului a fost o greseala si ca ar fi bine sa se revina la vechiul TVA, cel de 19%.
Mai mult, se vehiculaza si ideea modificarii cotei unice la 10%...
Sa fi crescut brusc economia din cauza reducerilor salariale din educatie?
Eu cred ca adevarul este altul...Majoritatea investitorilor straini se pregatesc sa plece catre tarile din jurul nostru...Este cat se poate de clar ca, in acest moment, pana si bulgarii sunt inaintea noastra...Multumim, PD-L-ului pentru aceasta "performanta"...

Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu