marți, 10 mai 2011

De ce e bine sa ramana Boc presedintele PDL-ului...

Preşedintele PDL, Emil Boc, şi-a exprimat, luni, convingerea că va obţine un nou mandat la şefia PDL, în cadrul Convenţiei Naţionale din 14-15 mai.

'Eu cred că am varianta câştigătoare, cred în victoria pe care o voi avea sâmbătă la Congres, am alături de mine învingători, am încredere în echipa PDL şi cu aceste elemente cred că putem merge mai departe continuând ceea ce este bun în PDL', a declarat, luni seara, la Buzău, Emil Boc.

Ca sa fiu sincer, si eu as vrea ca Boc sa ramana presedintele PDL-ului, si am sa va explic de ce...
Despre Paleologu eu nu cred ca are rost sa discutam aici, rolul sau la acest congres va fi unul de "iepure".Probabil ca la un moment dat se va ridica si va spune ca da voturile sale lui Emil Boc.Doar ca aceste voturi ale sale chiar nu exista...
Daca ar iesi presedinte Vasile Blaga, imaginea PDL-ului ar deveni una mai buna. Ar "arunca" in spatele lui Emil Boc toate nerealizarile din acesti ani si ar prezenta PDL-ul cu "fata umana".
Si poate ca multi ar "cadea in capcana" si ne-am putea "trezi" la alegeri cu un PDL care ar obtine mai multe voturi decat merita.Un PDL care ar putea avea eventual si pretentii de guvernare.
In schimb, daca Boc iese presedinte, se va dovedi ca in PDL nu s-a schimbat nimic.Nu trebuie uitat ca presedintele ales acum va fi cel care va conduce PDL-ul la alegerile viitoare.Sub conducerea lui Boc este cat se poate de clar ca se va putea face o campanie negativa impotriva partidului de guvernamant, cu rezultatele de rigoare...Si ar mai fi ceva de spus aici...
Eu cred ca odata reales Boc presedinte, multi dintre cei din tabara lui Blaga, senatori si deputati, vor realiza ca pe viitor vor fi trecuti "pe linie moarta".Si vor cere sprijin din partea PNL-ului, a PC-ului si a PSD-ului... In felul acesta, majoritatea din Parlament s-ar putea modifica...Mai ales la Senat...Si, in felul acesta, opozitia actuala va putea avea majoritatea pentru a cere suspendarea presedintelui...

Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu