duminică, 15 mai 2011

Stolojan, Videanu si Berceanu au devenit "pensionari" pentru Traian Basescu...

Presedintele Traian Basescu le-a multumit, sambata, lui Adriean Videanu, Theodor Stolojan si Radu Berceanu ca raman in partid, dar "lasa loc generatiei mai tinere" si nu candideaza pentru functii in PD-L.
"Vreti-nu vreti, se produce si un schimb de generatii si n-as vrea sa inchei fara sa multumesc unor figuri marcante al Partidului Democrat, si acum ale PD-L. As vrea sa le multumesc pentru parteneriatul pe care l-am avut cu ei in interiorul partidului. Ii multumesc lui Theodor Stolojan, lui Adriean Videanu si lui Radu Berceanu", a spus Basescu, explicand ca "desi raman in partid, au considerat ca generatia lor trebuie sa lase loc generatiei mai tinere".
Considerat „baron de Dolj", fostul ministru al Industriilor şi al Transporturilor, Radu Berceanu, „pensionat" de Băsescu de la tribuna Convenţiei Naţionale a PDL, susţine că e departe de a-şi fi spus ultimul cuvânt în politică.
„Cred că nu e o problemă pentru nimeni să iasă la pensie. Eu am destule lucruri de făcut pe lumea asta, nu mă simt neapărat pensionar, dar, din punct de vedere politic, las pe alţii mai tineri să-şi arate posibilităţile. Acum e ceva mai uşor, în alte moment era mai greu. Nu fac parte din conducerea centrală a partidului de la vechea Convenţie, ca urmare sunt mai greu de scos la pensie chiar aşa, în totalitate, dar am spus mai de mult că probabil nu voi candida la nici o funcţie. Asta nu înseamnă că am vreun alt gând decât să sprijin cu tot ceea ce pot PDL. N-am avut niciodată ideea de a pleca în altă parte şi, indiferent ce se va întâmpla peste un an sau peste zece, tot în PDL voi fi", a reacţionat Berceanu la mulţumirile pe care i le-a adresat Băsescu odată cu ceea ce şeful statului a numit „retragerea" lui Berceanu din prima linie.

Asadar, in mod public, Traian Basescu i-a anuntat pe cei trei ca au "iesit la pensie" din punctul de vedere al PDL-ului.Faptul ca intre doi oameni de-ai lui Blaga l-a "amestecat" si pe Stolojan nu inseamna mai nimic, daca tinem cont de faptul ca ultimul era cu adevarat iesit la pensie de ceva vreme.
Ce va urma acum dupa alegerile din PDL? Eu unul nu cred ca gruparea Vasile Blaga si-a spus ultimul cuvant.Chiar si faptul ca Traian Basescu i-a "chemat la negocieri" sugereaza acest lucru.Ramane sa asteptam si sa vedem ce se intampla...
M-au amuzat declaratiile populiste ale gruparii Boc legate de castigarea alegerilor viitoare si de o alta guvernare a PDL-ului.Sa fim seriosi...Eu cred ca acum "pericolul" vine din partea gruparii Blaga si o sa va explic de ce...
Se tot zvoneste "prin targ" ca in curand din zona PDL-ului va "iesi la lumina" un nou partid...Un partid "asa zis curat" care ar putea sa "functioneze" in jurul lui Vasile Blaga...
In final as vrea sa spun doua vorbe si despre celalalt candidat, Theodor Paleologu...
Acesta a reusit sa "contrasteze" foarte puternic cu tatal lui, mult mai celebrul Alexandru Paleologu.Am putut astfel vedea cum in aceeasi familie pot exista un eminent om de cultura dar si un simplu "mascarici".De unde se poate trage concluzia ca uneori mostenirea genetica poate sa nu existe...


Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu