duminică, 6 iunie 2010

"Burta jos", editia a 3-a

Ieri am primit un mail de la doamna deputat Alina Gorghiu.Continutul acestui mail o sa-l postez mai jos, dupa ce voi face mai intai cateva comentarii.In primul rand doresc sa ii multumesc doamnei deputat pentru ca a adaugat blogul nostru in lista blogurilor favorite de pe pagina domniei sale.Este si acesta un semn ca blogul profesorilor liberali din cadrul OCD-PNL4 incepe sa fie cunoscut.
In al doilea rand, doresc sa va invit pe toti cei care ne cititi aici sa participati la aceasta actiune, intitulata atat de sugestiv "Burta jos".Este si un prilej de a ne cunoaste, este si un bun prilej de a socializa dar este si bine pentru sanatate.
Vedeti si Dvs ca, datorita problemelor zilnice, pare ca uitam de sanatatea noastra, pare ca uitam sa mai facem sport.Aceasta este o mare problema a Bucurestiului si a bucurestenilor.Imi amintesc ca atunci cand am fost la Amsterdam am fost surprins placut sa constat ca langa gara era o parcare imensa de biciclete.Erau acolo cateva mii...Oamenii venisera cu ele, le parcasera la gara si plecasera cu trenul la serviciu.In felul acesta se rezolva si problema parcarilor auto, in sensul ca nu se mai aglomera orasul, dar se rezolvau, intr-un fel, si problemele lor de sanatate.Pot sa va spun ca nu prea am intalnit acolo oameni supraponderali.Un semn ca, la ei, "Burta Jos", functioneaza de ani de zile si ca le-a intrat in reflex.Doar ca acolo si primariile se implica activ in aceasta miscare, atat in Belgia cat si in Olanda pe drumurile publice exista si o banda speciala pentru biciclisti.Ceva in genul a ce a incercat primaria in anumite zone din Bucuresti.Doar ca acolo este absolut peste tot...Olandezii si belgienii au transformat mersul pe bicicleta intr-un sport national, probabil ca au si o alta mentalitate decat noi.
In concluzie, va invit pe toti sa participati la aceasta editie, "Burta jos".
Pentru detalii accesati aici
Asa cum am spus mai sus, copiez continutul mail-ului trimis de catre d-na deputat Alina Gorghiu:

"Salut,
Sfarsitul asta de mai ma duce cu gandul la vacanta, natura, soare... vrem cu totii sa evadam un pic din oras, sa facem miscare si sa mai petrecemcateva ore facand ceva diferit. Perfect! Am o solutie geniala: in iunie(pe 19, mai precis) vreau sa acceptati invitatia de a-mi fi parteneri la ocursa de biciclete, pe care o organizez impreuna cu asociatia O sansa pentru viitor.Face parte din deja consacratul program "Burta jos!" si este deja la a 3-aeditie. Asa ca nu puteti refuza.Va atasez afisul evenimentului, pentru a vedea exact traseul si celelaltedetalii, cum ar fi faptul ca puteti inchiria bicicleta de la fata locului, daca nu veniti cu proprietatea personala :-)
A, sa nu uit: va rog sa-mi si confirmati participarea, ca sa fac o lista de curajosi!
Cu multumiri,
Alina Gorghiu, organizator, participant si iubitor de pedalat in natura :-)"

Profesor Cristian Bebe
Secretar Comisie Educatie PNL4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu